.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كلنگ پالايشگاه نفت ساري به زمين زده شد

همزمان با سفر سوم هيئت دولت به مازندران، با حضور وزير كشور كلنگ پالايشگاه نفت ساري در منطقه پشتكوه كياسر ساري به زمين زده شد.

 پالايشگاه نفت كياسر از مصوبه سفر دوم هيئت دولت به استان بوده است با حضور وزير كشور كلنگ‌زني شد.
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي در حاشيه اين مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احداث پالايشگاه نفت در منطقه كياسر بدون مشكل زيست محيطي است و در تا‌مين مواد اوليه اين واحد با كشورهاي همسايه وقزاقستان تبادل خواهيم داشت.
علي اصغر يوسف‌نژاد با اشاره به اينكه تحريم‌هاي انجام شده هيچگونه خللي در پيشرفت پالايشگاه به وجود نمي‌آورد، تصريح كرد: اين پالايشگاه با تكنولوژي‌هاي مدرن كه در داخل كشور تامين مي‌شود شروع به كار خواهد كرد.
يوسف‌نژاد برآورد ريالي پالايشگاه را 100 ميليارد تومان عنوان كرد وگفت: پالايشگاه اشتغالزايي 700 نفر را به طور مستقيم و 5 هزار نفر را به طور غير مستقيم فراهم مي‌كند.
وي زمان بهره برداري از پالايشگاه را 30 ماه دانست وخاطر نشان كرد: اراضي كه براي ايجاد پالايشگاه در نظرگرفته شد بدون معارض بوده و با منابع طبيعي و اهالي توافق به عمل آمده است.
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي سرمايه‌گذاري اين پروژه را از لحاظ تامين اعتبارات را از منابع خارجي عنوان كرد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.